Autor Tema: Nissan Patrol  (Posjeta: 1475 )  Share 

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Carinik

  • Global Moderator
  • Vuk
  • *****
  • Postova: 1189
  • "DOBAR POGLED"
Nissan Patrol
« : 08-03-2011, 00:59:08 »


Godište:    1990.
Tip motora:    Diesel
Snaga motora:    85kw
Mjenjač:    Ručni
Paket opreme:    standard
Korištenje, praktičnost

u vožnji je osjećaj odličan,kao da vozite terenski kombi sa primjesama kamiona,visoko se sjedi i dosta je pregledno prema napred dok voznja u rikverc nenaviknutim moze biti problem i pored ogromnih retrovizora.u krivinama se auto naginje zbog visokog klirensa ali smatram da nema opasnosti od prevrtanja,više je to subjektivan osjećaj.motor je poprilicno snažan,naročito između 2000-3500 obrtaja,kad turbina ima idealan efekat, vuče u pravom smislu riječi,nema brzinu zbog koncepcije mjenjača ali je obrtni moment veliki i dovoljan za vuču 3 tone tereta uz 7 putnika.nosivost je skoro 1000 kg a terenske sposobnosti su već bezbroj puta prepričane,realno bez dobrih guma ne treba očekivati svemoguće vozilo,naročito u predubokom snijegu ili blatu dođe do određenog proklizavanja bez dobrih i odgovarajućih guma a potrebno je i malo vještine.ako uslovi zahtijevaju ,na raspolaganju su reduktor mjenjača kao i blokada srednjeg diferancijala pa možete činiti stvari o kojima drugi samo sanjaju. udobnost se popravlja s brojem putnika,sam vozač bas i ne uživa u udobnosti.praktičnost je definitivno jaka strana auta,7 sjedista na preklapanje,ogroman unutrašnji prostor,kuka za vuču i mogućnost vožnje po nezgodnim ali baš nezgodnim terenima,rezervoar od 95 litara,jedino nedostaje klima.dužina i širina su mane za gradsku voznju,tesko se nađe parking mjesto a o okretanju da ne pričam,tamo gdje se "normalan" auto okrene polukružno ja se moram popravljati 2-3 puta.osim dimenzija uzrok tome je koncepcija prednje osovine,t.j. malog zakretanja prednjih točkova.na autoputu ili otvorenoj casti sve je ok do 100 km/h,poslije je buka vjetra prejaka,tesko je držati pravac zbog indirektnog volana a i kočenje postaje znatno lošije. s obzirom da je ovo čistokrvno terensko vozilo sve ove "mane" su za očekivati,vozilo je samo teško oko 2200 kg pa to treba imati na umu
Troškovi

potrošnja varira od 9-10 litara na otvorenom putu do 12-13 u gradu ili autoputu pri "normalnim" brzinama,smatram da je besmisleno voziti maksimalnih 150 km/h i trositi 15-17 litara nafte ovakvim vozilom.održavanje nije bagatelno ali ni preskupo,cijene dijelova su u klasi limuzine više klase bilo kog proizvođača iz tog vremena,jedino su količina ulja i rashladne tečnosti nešto veća,ulje u motoru 7 litara,antifriz 12 litara,ulje za mjenjač,tri diferencijala... do rezervnih kao i potrošnih dijelova nije problem doći,mada bih preporučio izbjegavanje ovlaštenih servisa i radnji,cijene su dvostruke ili trostruke za razliku od anonomnih radnji sa ipak kvalitetnim zamjenskim dijelovima,n.p.r. sve ležajeve za točkove možete naći u skf-ovom programu puno jeftinije nego kod nissanovog zastupnika.kako je ovo već stari model,prilično jednostavne koncepcije,motor osmišljen pedesetih godina dvadesetog vijeka,većina automehaničara može pomoći a preporuka je naravno da imate svog ličnog koji vas neće "paliti",sto je dobro za svaku marku vozila ha,ha
Kvaliteta, izrada i pouzdanost

izrada je robusna i kvalitetna,vozilo napravljeno da traje i traje...i služi specifičnoj svrsi.sve na vozilu je ispravno,ne curi antifriz,sistem hlađenja je ok,potrosi oko 7 dl ulja na 8000 km,pali iz prve na -15 i imam apsolutno povjerenje u njega,unutrašnjost ima određenih tragova eksploatacije ali ništa strašno za starost od 20 godina i nepoznat broj pređenih kilometara,naime instrument tabla blago vibrira na niskom broju obrtaja u višim stepenima prenosa,mana većine starijih dizelaša.vraćanjem u nižu brzinu i dodavanjem gasa sve biva ok,zagrijan motor na leru se tako reći ne čuje,mislim da ima ljepsi i mirniji rad od mercedesovog dizelaša iz tih godina koji je bio mjerilo vrijednosti u mnogočemu.mjenjač je ekstremno precizan,traži čvrstu ruku,volan indirektan zbog koncepcije vozila,grijanje zimi fantastično a sjedišta u dobrom stanju.karoserija koja je inače pričvršćena na nosivu šasiju je dosta solidna,korozije ima u minornim tragovima.s obzirom da se brojač ukupnih kilometara zaustavio na 194000 kilometara boga pitaj kad i kod kog vlasnika,mislim da je ovaj automobil neuništiv

Manji kvarovi: manjih kvarova jednostavno nema,samo redovno održavanje

Veći kvarovi: izmjenjeni konusni ležajevi sa pripadajućim semerinzima na oba prednja tocka,trošak oko 150 eura

Carinik

  • Global Moderator
  • Vuk
  • *****
  • Postova: 1189
  • "DOBAR POGLED"
Odg: Nissan Patrol
« Reply #1 : 08-03-2011, 01:00:47 »
Moje licno iskustvo s ovim vozilima koja su kod nas u sluzbi od 2005 su odlicna...doduse kod nas su novije verzije 1996 godina ali izgled je isti, s tim da imaju klimu i motor je vojni 4.2 dizel...potrosnja oko 10 lit a kvarova nema uopste...sipaj i vozi

Carinik

  • Global Moderator
  • Vuk
  • *****
  • Postova: 1189
  • "DOBAR POGLED"
Odg: Nissan Patrol
« Reply #2 : 08-03-2011, 01:34:54 »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=sSVhwvqwV3E" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=sSVhwvqwV3E</a>

lovac GR

  • Mamut
  • *
  • Postova: 2488
Odg: Nissan Patrol
« Reply #3 : 08-03-2011, 21:53:26 »
Moje licno iskustvo s ovim vozilima koja su kod nas u sluzbi od 2005 su odlicna...doduse kod nas su novije verzije 1996 godina ali izgled je isti, s tim da imaju klimu i motor je vojni 4.2 dizel...potrosnja oko 10 lit a kvarova nema uopste...sipaj i vozi

Uh ne znam šta da ti kažem imao sam ja jednog dugog 98 god 4.2 D dobio u neki račun pa jarane trošio kišu jest da se nekvari al vuče gorivo ko lud
« Zadnja izmjena: 08-03-2011, 21:55:52 lovac GR »
Bolje je biti malo lud, nego malo pametan.

Beba

  • Grizli
  • *
  • Postova: 1466
Odg: Nissan Patrol
« Reply #4 : 08-03-2011, 22:05:40 »
Auto koje god dobro ide vuče mora trositi ko kaze da ne trosi laže pa nemože na havu ići. Al sam se vozio sa tojotom četri hiljade kubika dizel auto preslo 450 000 malo je tromo al motor nepoderiv a gdje bi bio onoliki. kaze vlasnik nikad joj nista nije uradio samo pali. a slicna je ovom nisanu patrol ovakog je oblika malo duza makinja

Rasavac

  • Lav
  • *****
  • Postova: 894
Odg: Nissan Patrol
« Reply #5 : 09-03-2011, 07:56:56 »
imamo ja i buraz patrola 2, 2001 god.

jednom rjecju, smece od auta.
trosi ko kamion, ove price 9-10 lit ne piju vode. uzme on i 16.
raspodjela tezine nije optimalna tako da cak i kad je upaljen 4x4 zna zadnji kraj izbaciti. jedina prednost koju ima je to sto u njega bez problema moze sjesti 7 ljudi plus opreme stati
ta auta su pravljena za pustinje i druge UN destinacije.
npr. prije njega smo imali terana I, koji je po meni kao terensko vozilo daleko bolji od patrola, s tim da su dvicu usrali do zadnjeg

i imamo jos i ladu nivu, jes da je i ona sto se tice 99% stvari na njoj smece, ali za sume nema bolje. pogotovo za nasih kozjih puteva
ko rano rani, nije se naspavao :-D

Carinik

  • Global Moderator
  • Vuk
  • *****
  • Postova: 1189
  • "DOBAR POGLED"
Odg: Nissan Patrol
« Reply #6 : 09-03-2011, 15:10:06 »
Ovi patroli su kod nas u sluzbi vec 6 godina, svi imaju oko 300.000 i vise hiljada na satu, naravno duga verzija sa 4 vrata, sto se goriva tice odd 10 do 12 litara zavisi ko vozi, nama mladjim (koji gasamo) trosi vise, al ima kolega kojima ne prelazi 10,a dokaz...kopiram vam putni nalog s obracunom goriva na kraju mjeseca pa vidite...znam ja da ce sad Dzeno rec da je to do goriva koje sipamo na Energopetrolu :)
Zadnji kraj istina zna zabacivat bez obzira sto je ukljucen 4x4, ali iskusnom vozacu sa dobrim gumama to ne predstavlja veci problem, genralno kvarova nema, za 6 godina i na tolike predjene kilometre zamjenjeni su samo setovi kvacila i akumulatori (posjeduje dva akumulatora) ostalo fercera za 10...a znallo se desit da predju i po 30.000 bez zamjene ulja, samo dosipanje. Makinja pa hajd. Neko je spomenuo i terano II e to je smece za posebnu pricu, em se kvari, em je nestabilan...